Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ!

Γιατί; Γιατί κάποιοι τυφλωμένοι από το μίσος ΜΑΤατζήδες με IQ χαμηλότερο ραδικιού, έριξαν καμιά δεκαριά μαζεμένα δακρυγόνα!

Που; Στο κέντρο της πλατείας Συντάγματος! Έτσι απροκάλυπτα και τόσο προκλητικά!

Σε ποιους;
Στους απλούς πολίτες! Σε παιδιά 20χρονα, σε γέρους και γριές!

Να ' ναι καλά δύο αδέρφια που βρέθηκαν εκεί και με έσυραν ημιλιπόθυμο στον σταθμό του ΜΕΤΡΟ, όπου μου πρόσφεραν τις πρώτες βοήθειες. Πραγματικά δεν ξέρω τι θα γινόταν, αν μετά από τα δακρυγόνα που έσκασαν ακριβώς μπροστά μου, με τα πνευμόνια μου γεμάτα χημικό, δεν βρίσκονταν εκεί αυτά τα παλικάρια. Όπως ακριβώς δεν ξέρω τι θα πάθω σε λίγα χρόνια μετά από την χημεία που εισέπνευσα σήμερα...

Δεν μασάω όμως και αύριο θα είμαι εκεί! Δεν με νοιάζει... Έτσι κι αλλιώς, αν περάσει το μεσοπρόθεσμο είμαι νεκρός...

http://krazoume.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου