Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΣΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ;

Καλημέρα παιδιά. Λοιπόν να πούμε τώρα όσα δεν γράφτηκαν στις εφημερίδες, δεν ακούστηκαν στα ραδιόφωνα και δεν ειπώθηκαν στα κανάλια; Παρόλο που ήταν όλοι τους εκεί γιατί δεν είπαν τίποτα; Και παραμυθιάζουν  όσους κάθονται στους καναπέδες τους και περιμένουν να δουν τι θα γίνει και πως θα σωθούν; Λοιπόν ακούστε (δεν είμαι δημοσιογράφος αλλά με τον δικό μου τρόπο θα σας πω ακριβώς τι έγινε)


Την Παρασκευή το μεσημέρι και ξεκινώντας από την Ιεράπετρα κομβόι προκειμένου να παρευρεθούμε σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Βαθύ όπου εκεί βρίσκονταν ήδη ο Παπανδρέου και θα ακολουθούσε γεύμα με πολιτικούς φορείς, μας σταμάτησε μπλόκο της αστυνομίας στα 2 χιλιόμετρα περίπου από το ξενοδοχείο και μια διμοιρία των ΥΜΕΤ. Όλοι λένε πως ήταν ΜΑΤ όμως ΜΑΤ δεν είδαμε, προφανώς υπήρχαν άλλα μέσα στον περίβολο του ξενοδοχείου.ο διευθυντής της αστυνομίας Ιεράπετρας κ.Περακης μας είπε πως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε φιλικό ύφος και κατόπιν συζήτησης και αφού του λέγαμε πως ήδη υπάρχει κόσμος εκεί μας είπε μπορώ να βγάλω μπροστά τα ΜΑΤ να σας διώξουν. ταυτόχρονα άντρες της αστυνομίας επέτρεπαν στα υπόλοιπα αυτοκίνητα να περνάνε κανονικά,εκτός  από εμάς. (κάποια αυτοκίνητα τα έψαξαν, από τα δικά μας.)Εμείς  λοιπόν κλείσαμε τον δρόμο και είπαμε πως κανείς δεν θα περάσει ή όλοι ή κανείς. Ακολούθησαν τηλέφωνα του Περακη και μετά από λίγο μας ανακοίνωσε πως μπορούμε να προχωρήσουμε με αστυνομική συνοδεία δείτε και το βίντεο



Συνεχίσαμε με ήρεμο κλίμα και δεν σταματούσαμε να μιλάμε με τα ΥΜΕΤ και τους επικεφαλής τους. Από εκείνη την στιγμή όμως ο επικεφαλής των ΥΜΕΤ ο οποίος δεν μιλούσε μαζί μας είχε το χέρι του συνέχεια στο όπλο, μόλις κάτι του πήγαινε στραβά έβαζε το χέρι στο όπλο. Ακούστηκε κάποια στιγμή και το εξής: "τι θα κάνεις; Θα μας πυροβολήσεις;" Δείτε βίντεο ειρηνικής διαμαρτυρίας με ανθρώπους όλων των ηλικιών



Υπήρχαν και ταραξίες, ένας παππούς που ήρθε και λέει"Εγώ δεν ήρθα επαέ να κλείσω το δρόμο,τον πρωθυπουργό θέλω να δω"και κράταγε μια σακούλα με 12 αυγά.Και τι τα θές τα αυγά ρώτησε ο αστυνομικός διευθυντής Περακης "για τα παιδιά μου"ειπε με καμάρι ο παππούς. Αργότερα σκάει μύτη ένα ταξί και μέσα ο πρόεδρος των ταξιτζήδων. Ήθελε να φάει με τον Γιωργάκη αλλά δεν τον αφήσαμε. Μπήκαμε μπροστά στο ταξί, κάποιος είπε αφήστε τον να μπεί ειναι δικός μας. Άμα είναι δικός μας να μπούμε όλοι μαζί να μείνει εδώ μαζί μας ακουγόταν κι έγινε ένας ψιλοχαμός. Κάποιοι μπήκαν στο ταξί και είπαν άντε πάμε.Το ταξί έφυγε τελικά μόνο του και ο κουστουμάτος με συνοδεία αστυνομικών μπήκε απο άλλη είσοδο απο τα χωράφια.του φώναζαν και τον γιουχάριζαν. Το σχετικό βίντεο




Απο αυτή την είσοδο λοιπόν, κάποιοι προσπάθησαν να περάσουν όμως η αστυνομία τους εμπόδισε.Μια διμοιρία ΥΜΕΤ ήρθε προς τα'κει, ακολούθησαν φραστικά και μόνο επεισόδια από τους διαδηλωτές.Σε κάθε δέντρο στα χωράφια υπήρχε κι ένας μπάτσος. Δείτε το βίντεο



ΑπΟ κει και μετά υπήρχε ένταση κι εκνευρισμός. Κάθε τρεις και λίγο κλείναμε τον δρόμο για κάνα μισάωρο και μετά τον ανοίγαμε και πάλι




Ξαφνικά δόθηκε η εντολή να μας απομακρύνουν, άρχισε το σπρωξίδι, (είπαν οτι δεν έγινε χρήση χημικών) έριξαν 3 κι ένας έβγαλε γκλόπ και κάποιοι κλότσησαν εμάς τους διαδηλωτές.Τους μισούς μας πήγαν αριστερά και τους άλλους μισούς δεξιά δείτε



Σα να μην φτάνει αυτό 2 διμοιρίες περικύκλωσαν 20 περίπου άτομα δίπλα απο γκρεμό εκει έσκασαν το δεύτερο χημικό που έσκασε σε χέρι Γεραπετριτη δείτε βιντεάκια





Μετά απ'ολα αυτά και μέχρι να μπορέσουμε να φύγουμε εξακολουθούσαμε να μιλάμε με τα πιτσιρίκια των ΥΜΕΤ αλλά σε άλλο ύφος πλέον.

Και κάποια πράγματα που έγιναν και δεν τα έχουμε σε βίντεο:

Αυτός που με χτύπησε, που με κλώτσησε πήγα και τον ρώτησα πόσο χρονών είσαι παλικάρι μου; 23 μου λέει. Άρα δεν έχεις παιδιά ε; Όχι δεν είμαι παντρεμένος. Το βράδυ παιδί μου του λέω, γιατί παιδί μου θα μπορούσες να είσαι, μόλις ξαπλώσεις σκέψου τι έκανες σήμερα,τι κάνεις κάθε μέρα, βάλε μπροστά σ'αυτούς που κλωτσάς την μάνα σου και τον πατέρα σου. Και όταν κάνεις παιδιά κοίταξέ τα στα μάτια και πες τους πιο είναι το σωστό γιατί εσύ κάνεις απλά λάθος. Δάκρυσαν τα μάτια του ρε παιδιά. Μετά από λίγο προσπαθούσε να στρίψει τσιγάρο αλλά του την έλεγε ο επικεφαλής. Και όταν πήγε παραπέρα πάω και του λέω, φίλε στρίψ'το κι άμα τον δω να έρχεται θα στο πω. Με κοίταξε δάκρυσε πάλι και μου λέει συγνώμη κυρία. Τράβα στον καθρέφτη κοιτάξου και ζήτα συγνώμη του λέω, και ζήτα συγνώμη στην μάνα και στον πατέρα που σε μεγάλωσαν κι εσύ δεν το εκτιμάς κι άσε τις παπαριές γιατί σε λίγο θα βάλετε τις μάσκες και θα μου ρίξεις πάλι. Όταν πήγαν να μπουν κάποιοι από τα χωράφια μας λέει ο επικεφαλής των χωραφιών, παιδιά σταματήστε,θα σας χτυπήσουμε,κι εχει και μικρά παιδιά εδώ καλύτερα να φύγετε δεν θα καταφέρετε τίποτα. Πάω μπροστά του και του λέω, ρε φίλε έχεις δίκιο, εμείς 400 άτομα δεν θα καταφέρουμε τίποτα το ξέρω. Να σε ρωτήσω κάτι; Αλλά ή απάντησε αλήθεια ή μην μου απαντάς καθόλου. Αυτό είναι το σωστό; Έτσι νομίζεις; Το σωστό είναι να μας χτυπήσετε; Δεν σου κόβουν εσένα τον μισθό; Η μήπως είσαστε σαν τους ντίλερ; Όσους πιο πολλούς βαρέσουμε θα πάρουμε και ποσοστά; Απάντησε μου και έχεις το λόγο μου να μην με ξαναδείς μπροστά σου θα πάω απο κει στα ΥΜΕΤ τα άλλα. Δεν μίλησε αλλά μετά απο κανα λεπτό έρχετε με πιάνει αγκαζέ και μου λέει: Όχι δεν κάνω το σωστό,το ξέρω, αυτή ειναι η δουλειά μου και ξέρω οτι κάνω λάθος. Γι'αυτο και σας λέω ήρεμα φύγετε έχουμε εντολή να σας χτυπήσουμε. Κι ο 23 πιτσιρικάς μου είπε ακριβώς: Κυρία δεν ξέρω γιατί είμαι εδώ. Απο Αθήνα ήρθα, εντολές εχω και εκτελώ. Κοίτα γύρω σου και μάθε γιατί είσαι εδώ του είπα


Ευχαριστούμε για το κείμενο και τα βίντεο την φίλη μας αναγνώστρια που μας τα έστειλε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου