Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Εκβιασμός στον Κωτσόβολο

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: πιτσιρίκος

Γεια σου πιτσιρίκο,

Να σου αναφέρω κι εγώ την εμπειρία μου από τη δουλειά μου. Δουλεύω στον Κωτσόβολο και είχα μια ακόμα άσχημη εμπειρία. Μας μάζεψαν σήμερα στις 21:00 στο μαγαζί που δουλεύω σε έκτακτο meeting (το οποίο ως συνήθως δεν είχε δηλωθεί στην επιθεώρηση εργασίας) μας είπαν ότι πρέπει να είμαστε όλοι. Γύρισαν παιδιά από άδεια ή ρεπό. Μας είπαν τα εξής:
Έχετε 2 επιλογές:
Η μια είναι να υπογράψετε μια μείωση της τάξης του 12% στα μικτά σας έσοδα, άσχετα πόσα παίρνετε.
Η 2η να υπογράψετε ότι δεν δέχεστε και να απολυθείτε.

Ρωτήσαμε πότε πρέπει να υπογράψουμε και μας είπαν ΤΩΡΑ. Μετά από ενστάσεις μας έδωσαν διορία μέχρι αύριο στις 15:00 (ούτε καν στις 17:00 που έρχονται κάποια παιδιά). Ζητήσαμε και τα 2 χαρτιά να τα πάμε σε δικηγόρο και μας είπαν ότι το νομικό τμήμα τους έχει δώσει εντολή να μην τα δώσουν πουθενά (απαράδεκτο και καθ’ όλα παράνομο). Οι περισσότεροι, αποφάσισαν να υπογράψουν (με βαριά καρδιά). Αντιπροτείναμε να γίνει μια κλιμακωτή μείωση ανάλογα με τα έσοδα και μας είπαν ότι δεν υπάρχει διαπραγμάτευση, take it or leave it.

Κάποιοι δεν υπέγραψαν κανένα χαρτί και περιμένουν να δούνε τι θα κάνουν μέχρι αύριο, μιλώντας με τις οικογένειες τους. Εγώ πρέπει να πω στη γυναίκα μου και στο παιδί μου (αλλά και στην τράπεζα που ήδη με κυνηγάει) ότι από τον επόμενο μήνα θα παίρνω 650-700 ευρώ ενώ δουλεύω 8ωρος…

Να είσαι καλά και ελπίζω σε δημοσίευση

Υ.Γ. Ψηλά το κεφάλι όσοι μπορούν να παλέψουν και για τους άλλους. Να πούμε στα παιδιά μας ότι δεν φταίμε εμείς που δουλεύουν για φραγκοδίφραγκα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου