Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΙΩΞΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: http://trelo-alogo.blogspot.com

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΔΥΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΓΙΑ ΒΙΑΙΗ ΠΡΟΣΑΓΩΓΗ!!!

Οι δυο αστυνομικοί από το ΑΤ Αλεξάνδρειας που ήρθαν σε ενίσχυση των δυο αστυνομικών του ΑΤ Πλατέος έφυγαν γιατί είχαν περιστατικό. Παμένουν οι δυο αστυνομικοί του ΑΤ Πλατέος έξω από το σπίτι μου και αναμένω τον δικαστικό λειτουργό να έρθει για να...
με πάρει με τη βία από το σπίτι μου.
Το αδίκημα όπως είπα και στην προηγούμενη ανάρτηση είναι "δυσφήμιση ανώνυμη μέσω του fb", έτσι τουλάχιστον με είπαν οι αστυνομικοί.
Ο διοικητής του ΑΤ Πλατέος που είναι έξω από το σπίτι μου είπε ότι με το θέμα αυτό, με την αφεντιά μου δηλαδή, ασχολούνται ως και στο γραφείο του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης.
Μπράβο υπουργέ Παπουτσή. Μπράβο που ασχολείσαι με μένα γιατί η μηνύτρια είναι η Σιδηροπούλου, μέλος του Εθνικού Συμβουλίο του ΠΑΣΟΚ!
Να μας ζήσει το καθεστώς του ΠΑΣΟΚ

ΧΟΥΝΤΑ 

ΠΗΓΗ: http://xronika05.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου