Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Κατάχρηση εξουσίας από την ομάδα ΔΙΑΣ στην Πρέβεζα (video)

Το προηγούμενο Σάββατο ( 28-4-2012 ) οι "αστυνομικοί" της ομάδας ΔΙΑΣ στην Πρέβεζα την έπεσαν σε έναν Γάλλο τουρίστα , όπου συμμετείχε στους March to Athens , και εμένα σε κεντρικό δρόμο της αγοράς της Πρέβεζας . Ποιο συγκεκριμένα τα γεγονότα έχουν ως εξής .

Ο Jerome κάθονταν στον δρόμο έχοντας ένα σιδερένιο ποτηράκι μπροστά του για να του ρίχνουν χρήματα . Εκείνη την ώρα πέρασαν δύο μηχανές της ομάδας ΔΙΑΣ και τον απείλησαν πως εάν δεν φύγει σε δέκα λεπτά θα τον σπάσουν στο ξύλο και έτσι ο Jerome ήρθε στο σπίτι μου να μου το πει . Πήγα μαζί του και καθίσαμε στον δρόμο και μιλάγαμε όπως θα δείτε στο πρώτο μέρος του βίντεο.
Έπειτα ο μπάτσος μου λέει να κλείσω το βίντεο και εγώ το κλείνω . Με απειλεί ότι θα με μπλέξουν αν συνεχίσω να μιλάω . Λένε ότι θα πουν ότι τους έβριζα . Μου λέει ότι μπορεί να με μπλέξει και να έχω πολλά προβλήματα , ψιλοψαρώνω αλλά αρνούμαστε να πάμε στο περιπολικό που βρίσκεται στην λεωφόρο . Είναι πέντε μηχανές στην αγορά , δηλαδή 10 μπάτσοι , και σιγά - σιγά μαζεύεται κόσμος . 

Τους λέω ότι δεν πρόκειται να φύγουμε αν δεν έρθει η μάνα μου και ένας δικηγόρος ,
ευτυχώς για μας έρχεται η μάνα μου καθώς και κάποιοι φίλοι μας και ξανανοίγω την κάμερα.

Στο δεύτερο και τελευταίο μέρος του βίντεο θα δείτε ότι υπάρχουν πάρα πολλοί μάρτυρες ,μία γυναίκα που ξεχέζει κανονικότατα τους μπάτσους ( την μάνα μου) και το περιπολικό που έρχεται στην αγορά να μας μαζέψει .




ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ BLOG nickpreveza.blogspot.com ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ VIDEO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου