Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

"ΠΙΝΩ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ... "


Γύρναγα σπίτι μου με τη γυναίκα μου και το σκυλί μου από μια βόλτα στο βουνό. Με κόκκινο φανάρι και σταματημένος εγώ, με στουκάρει το πίσω αυτοκίνητο. Βγαίνω να ζητήσω τα ρέστα και τον βλέπω ντίρλα! Σταματάνε άλλα 2 αυτοκίνητα (ο αδερφός του και ένας φίλος τους, ο καθένας με την οικογένειά του) και ζητάνε να μην καλέσουμε την τροχαία και να τα βρούμε φιλικά με τις ασφαλιστικές. Εμείς ΔΕΝ το δεχτήκαμε γιατί αφού οδηγούσε μεθυσμένος ο τύπος, παρακάτω μπορεί να γινόταν ίσως η αιτία για κάποιο θανατηφόρο τροχαίο! Ήρθαν οι μπάτσοι, τους ζήτησα να του κάνουν αλκοτέστ και χτύπησε κόκκινα!!!
Φανταστείτε λοιπόν να κάναμε μια απλή φιλική δήλωση και να συνέχιζε τον δρόμο του, με τα μικρά παιδιά του μέσα στο αυτοκίνητο!!! Και κάποιον άτυχο οδηγό με την οικογένειά του να έρχεται αμέριμνος από το αντίθετο ρεύμα!!! Σε τέτοιες περιπτώσεις ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να καλούμε την τροχαία!!!

Και το κλου της συγκεκριμένης βραδιάς ... Επειδή ο αδερφός του τύπου τα πήρε πολύ χοντρά με τη γυναίκα μου, άρχισε να την βρίζει αισχρά, χωρίς μάρτυρες εννοείται και μετά θέλησε να της κάνει μήνυση για εξύβριση!!!! Βέβαια η σύζυγός μου δεν το άφησε έτσι και καταλήξανε στο τμήμα! Για να μην μπούμε σε κουραστικές λεπτομέρειες, το θέμα συνεχίστηκε μέχρι που εμφανίστηκε ο δικηγόρος του και τον συμβούλεψε ότι δεν τον συμφέρει να προχωρήσει στην μήνυση.

 Και αναρωτιόμαστε:

Αξίζει για να μην ταλαιπωρηθούμε αλλά και για να γλιτώσουμε χρόνο και χρήμα, να κάνουμε τα στραβά μάτια και να μην καλούμε την τροχαία όποτε πραγματικά χρειάζεται; Αξίζει να σκοτώνονται άνθρωποι επειδή κάποιος είπε και προτίμησε να οδηγήσει παρά να πάρει ταξί;

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου