Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Μάκη μου το γιλέκο σου...

Μάκη μου το γιλέκο σου...

 
Μάκη επείγον καίγομαι!!! Είσαι ο άνθρωπός μου! Σου κάνω αμέσως πρόταση να συνεταιριστούμε και να μεγαλουργήσουμε. Είσαι ο τέλειος συνεργάτης...Αριστερός,ανένταχτος,δημοσιογράφος,κυνηγός σκανδάλων με δικιά του εκπομπή και ιστοσελίδα,
τι άλλο θέλουμε!Δεν λέω καλά το ξεκίνησες με το νανοβιονικό γιλέκο.Γάτα είσαι!Το έπιασες ότι στην υγεία και στον πόνο του κάθε φουκαρά είναι τα λεφτά, άλλα μόνο στα γιλέκα και στις μπαντάνες θα μείνεις ρε Μάκη; Έχω ιδέες για μεγάλη μπάζα σου λέω!Βάλε εσύ το όνομα και τα άλλα άστα πάνω μου...Ρίξε μια μάτια και θα καταλάβεις τι εννοώ...
Θα το ρίξουμε για VIP χειμερινές εξορμήσεις στην Αράχωβα και καλά...



ΒΕΝΤΟΥΖΕΣ-Έτσι βεντούζα!!!

ΣΚΟΡΔΑ-Κορυφαία!Περσινά ξερά...

ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΡΙΑ-Από έλατο παρακαλώ και διαβασμένα από παπά!

ΣΠΕΡΜΑ ΤΑΥΡΟΥ-Δύο χρόνια εσώκλειστο σε αρένα στη Μαδρίτη τον είχαμε...

ΑΓΙΑΣΜΟΣ-Από το όρος Σινά υποτίθεται...
ΛΑΓΟΠΟΔΑΡΑ-Και μάλιστα από λαγό σαββατογεννημένο


ΜΑΤΑΚΙΑ-Μάκη έχω μεγάλο δείγμα στο στέλνω σε pdf αρχείο

Και το κορυφαίο...Ουδέν σχόλιο!.


Θα μπορούσαμε να βάλουμε και φραπελιά,τώρα που έρχεται καλοκαίρι, άλλα μάλλον έχει την πατέντα η φίλη σου η Αννούλα η Δρούζα. Τελοσπάντων...
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΟΥ.ΜΗΝ ΤΟ ΤΡΕΝΑΡΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ.
                        ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΚΗ!!!!!!!!
 
http://witnessfree.blogspot.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου