Τρίτη 10 Μαΐου 2011

ΑΠΟΓΡΑΦΗ 2011

Ενα πολύ ωραίο κείμενο που βρήκαμε στο http://vasiliskos2.blogspot.com

Τι νομίζατε ότι απλά θα αναφέρω ότι γίνεται κάποια απογραφή και όλα καλά? Τότε γιατί θα λεγόταν ιστορίες συνομωσίας αυτό το ιστολόγιο?

Λοιπόν έχουμε και λέμε :
ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΚΑΡΤΑ ΑΓΟΡΩΝ
ΔΗΛΩΣΗ ΔΩΡΕΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ (νομίζω πως μέσα στο έντυπο έχουν παραλείψει να μας ρωτήσουν τι νούμερο παπούτσι φοράμε)

Ολα τα παραπάνω σκεπτόμενη σαν καλός και σωστός πολίτης θα έπρεπε να με χαροποιούν. Ολα τα παραπάνω θα ήταν ιδανικά στατιστικά στοιχεία σε ένα κόσμο ιδανικό. Το κακό όμως είναι πως ζούμε σε ένα κράτος που τώρα τελευταία τραβάει πολύ το σχοινί της αυθαιρεσίας και έχουμε καταντήσει μόνιμοι λύτες γρίφων ενεργειών που ...είναι έτσι? είναι γιουβέτσι?

Ας πάμε λοιπόν να δούμε το εξής.

Είμαι ελληνίδα και έχω ελληνική ταυτότητα - Ολα τα σχετικά στοιχεία τα έχει η αστυνομία. Καλώς?
Ειμαι γραμμένη σε κάποιο ληξιαρχείο και κάποιο δημοτολόγιο όπου έχουν όλα τα υπόλοιπα στοιχεία μου.
Είμαι φορολογούμενη άρα όλα τα οικονομικά μου στοιχεία τα έχει η εφορία.
Είμαι εργαζόμενη και ασφαλισμένη σε συγκεκριμένο ασφαλιστικό φορέα οπότε όλα τα στοιχεία τα έχει το Υπουργείο Εργασίας, ο ασφαλιστικός μου φορέας και η επιχείρηση που δουλεύω.

Αρα στην απογραφή λογικά θα πρέπει να με ρωτήσουν 1 πράγμα.
Σε σχέση με τα στοιχεία σου που ήδη κατέχουν το ληξιαρχείο, το δημοτολόγιο, η αστυνομία , η εφορία και το ασφαλιστικό σου ταμείο έχει επέλθει κάποια αλλαγή?

Απάντηση 1 - ΟΧΙ
Απάντηση 2 - ΝΑΙ (σε αυτή τη περίπτωση παρακαλείσθε να ενημερώσετε τις αρμόδιες υπηρεσίες)

Στη συνέχεια η τυπική ερώτηση απογραφής που γίνεται συνήθως πόσα άτομα είσαστε μέσα σ΄αυτό το σπίτι. Τόσα. Ελληνες? Αλλοδαποί? Αυτοί. Ευχαριστούμε καλημέρα σας.

Τι σημαίνει αν δεν απογραφείς θα φας πρόστιμο 50000 ευρώ? Πρόστιμο γιατί δεν συμμετείχα στην καταγραφή άλλης μιας καρτέλας τη στιγμή που όλα τα στοιχεία όπως βλέπω τα έχουν ήδη οι αρμόδιες υπηρεσίες?

Ξέρετε είμαι συνομοσιολόγος συγχωρείστε με αλλά έχω το σκουλήκι. Αλλά κάτι δεν μου πάει καλά. Κυρίως γιατί αυτό γίνεται τώρα και με αυτούς τους όρους. Υπάρχουν και δυο τελευταία σημεία. Δεν χρειάζεται λέει ούτε η επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας κατά την απογραφή. Και δεύτερον οι μετανάστες δεν χρειάζεται να δείχνουν κανένα έγγραφο.

Καλά εσάς σας φαίνονται νορμάλ όλα αυτά?

http://vasiliskos2.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου