Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

ΑΠΟ ΤΟ "Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΧΡΕΟΚΟΠΕΙ", ΣΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ

Από το "Η Ελλάδα δεν χρεοκοπεί" φτάσαμε στην ελεγχόμενη (επιλεκτική) χρεοκοπία. Τι σημαίνει ελεγχόμενη ακριβώς; Εγώ ξέρω την ελεγχόμενη πυρκαγιά, σε χρεοκοπία δεν ξέρω. Να με συγχωρείτε για την ασχετοσύνη μου. Δηλαδή για να καταλάβω το τι σημαίνει. 'Έχω ένα μαγαζί και θα πω στους υπαλλήλους μου ότι χρεοκοπούμε αλλά να μην ανησυχούν γιατί η χρεοκοπία είναι ελεγχόμενη. Δηλαδή
θα δουλεύουν για μένα τσάμπα; Ο μισθός του κάθε υπαλλήλου θα πηγαίνει στο κράτος; Και ποιος πήρε τέτοια απόφαση και πότε; Τη στιγμή που πριν να περάσει το μακροπρόθεσμο λέγατε ότι αν δεν το ψηφίσετε θα χρεοκοπήσουμε. Τώρα τι έγινε; Αφού βρεθήκανε 155 προδότες και το περάσατε, πήρατε και το δάνειο 12 δις τι άλλο θέλετε; Μήπως να δώσουμε τα πετρέλαιά μας, το αέριό μας, τον χρυσό μας και ότι άλλο έχει η Ελλάδα; Μήπως αληθεύει μια πληροφορία που ήρθε στο blog μας http://aplhrotoiergazomenoi.blogspot.com/  ότι είναι fake η χρεοκοπία και θα κρατήσει περίπου 15 μέρες μέχρι να πουληθεί - χαριστεί ο ορυκτός πλούτος της Ελλάδας; Δεν ξέρω απλά ρωτάω. Είμαι άσχετος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου