Στις προηγούμενες εκλογές της 7ης Μαίου εκτοξεύθηκε η εξωκοινοβουλευτική δεξιά από ένα ποσοστό της τάξεως 0,29% στο 7%. Τα αστικά κόμματα της ανομίας και της αταξίας , αλλά και τα φερέφωνα Μ.Μ.Ε, τα οποία ευνόησαν την εκλογική άνοδο της Χρυσής Αυγής με την ανυπαρξία ενός Κοινωνικού Κράτους, ενός ρεαλιστικού προγράμματος μεταναστευτικής πολιτικής με πρώτη και βασική αρχή, το δικαίωμα στην αξιοπρεπή ζωή, αλλά και μιας γενναίας αναδιάρθρωσης της Αστυνομίας που αντί να υπηρετεί το λαό, τόσο καιρό υποχρεούται να εκπαιδεύεται για να καταστέλει διαδηλώσεις και τα κινήματα της πλατείας. Μετά από την πλήρη αποδόμηση κάθε μηχανισμού του Κράτους και την υπερίσχυση του παρακράτους σε αυτούς, έσπευσαν να καταδικάσουν την ψήφο του ελληνικού λαού που επέτρεψε σε μια φασιστική συμμορία να περάσει την πόρτα της Βουλής, ενώ ο ίδιος ο θεσμός της Βουλής είχε ήδη απαξιωθεί -από μέσα προς τα έξω κι από πάνω προς τα κάτω-.
Ο εθνικισμός και ο φασισμός , πέρα από μια αντιεπιστομονική ιδεολογία , στην πραγματικότητα παραπατάει στην αληθοφάνεια και στον παράλογο συλλογισμό και κερδίζει έδαφος σε κοινωνικές ομάδες, οι οποίες αποτελούνται άμορφωτα άτομα χωρίς κριτική σκέψη και με σύμπλεγμα κατωτερότητας, γι’αυτό παρατηρούνται άνανδρες επιθέσεις σε άμαχο πληθυσμό, όπως δέκα-δέκα να επιτίθενται σε ένα ή δύο άτομα, τα οποία είναι άοπλα και είναι ανθρωπίνως αδύνατο να αμυνθούν. Η αδικοπραγία και η βία σε βάρος συνανθρώπων τους «δικαιολογούνται» στους ίδιους τους εαυτούς με εθνικο-φασιστικές φανφάρες που ούτε οι ίδιοι πιστεύουν , όταν έχουν «έναν υπέρβαρο Ινδό», για αρχηγό της συμμορίας τους και λαθρομετανάστες στη δούλεψή τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όσοι συμμετέχουν στη Χρυσή Αυγή δεν ασκούν μόνο βία, αλλά τους έχει ασκηθεί σωματική και συμβολική βία επίσης. Δεν εξηγείται διαφορετικά η τόσο μεγάλη εξοικείωσή τους με τους νόμους της ζούγκλας.
Η σχέση που συνδέει τους Χρυσαυγίτες, δε μοιάζει να είναι πολιτική, αλλά φαίνεται να είναι τόσο δυνατή, σαν αυτή του μύστη και του μυόμενου, σαν ένας αδελφικός δεσμός. Παρ’ όλα αυτά, είναι μια σχέση εξυπηρέτησης συμφερόντων συγκεκριμένων προσώπων και συγκεκριμένων πολιτικών πρακτικών. Η Χρυσή Αυγή είναι ο άτυπος στρατός της αστικής τάξης με άμεσες διασυνδέσεις με τα Γραφεία της Αστυνομίας και τα πολιτικά κόμματα εξουσίας. Και ποιοι είναι, λοιπόν, αυτοί που ψήφισαν Χρυσή Αυγή; Ποιο είναι το αληθινό τους πρόσωπο; Ποιοι μπορούν να πειστούν από έωλα επιχειρήματα που βασίζονται στον παράλογο συλλογισμό; Ποιοι είναι αυτοί που θεωρούν τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, εχθρούς; Ποιοι είναι αυτοί που δεν κατανοούν ότι για την οικονομική κρίση δεν ευθύνεται ο μετανάστης ή ο σκληρά εργαζόμενος, αλλά το ίδιο το οικονομικό σύστημα που καταρρέει και η Χρυσή Αυγή το υπηρετεί με ακραιφνή ζήλο;
Αυτοί που ψήφισαν Χρυσή Αυγή , είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Είναι ο γείτονας που δέρνει το παιδί του , επειδή δεν τον αφήνει να κοιμηθεί το μεσημέρι. Είναι ο συνάφελφος που βρίζει τη γυναίκα του, αν δεν του αρέσει το φαγητό και την υποβιβάζει με κάθε τρόπο μπροστά στα παιδιά τους. Είναι ο πτυχιούχος Α.Ε.Ι. και καθηγητής Πανεπιστήμίου που καταναγκάζει το παιδί του να κάνει αυτό που απαιτεί. Όμως, και το παιδί του θα είναι αυριανός ψηφοφόρος της Χρυσής Αυγής , καθώς αλαλάζει «Δε μου επιτρέπεται να κλαίω, δε μου επιτρέπεται να αντιδρώ. Μου αξίζει κάθε τιμωρία.Αξίζει στον καθένα κάθε τιμωρία.». Είναι ο μικροεπιχειρηματίας που θα του κατασχέσουν την νεοαποκτηθείσα τηλεόραση, τον δερμάτινο καναπέ και θα κόψει τις μπαρότσαρκες για να βρει καμία καλλίγραμη γυναίκα από την Πρώην Σοβιετική Ένωση, γιατί η δικιά του μετά από τρεις γέννες δεν του κάνει πια. Είναι ο μικροεπιχειρηματίας που δεν κολλάει όλα τα ένσημα στον εργαζόμενό του και τον απειλεί ότι θα τον πετάξει έξω από την επιχείρησή και θα προσλάβει μετανάστη χωρίς Ι.Κ.Α. Είναι ο αμόρφωτος που δεν μπορεί να χειριστεί σωστά την ελληνική γλώσσα και προτιμάει να λύσει τις διαφορές του με τη βία και την αυτοδικία. Είναι αυτός που πια δεν μπορεί να δώσει ένα χιλιάρικο στα μπουζούκια για να δει «κορμιά» να λικνίζονται πάνω στο τραπέζι και κακόφωνα μοντέλα πάνω στο πάλκο. Είναι ο μεταλλάς που πιστεύει ότι είναι ένας από τους Ολύμπιους Θεούς και θα ήθελε να ζήσει κατιτίς από τη ρομαντική εποχή μοναρχίας. Είναι η καθηγήτρια Ιστορίας σε ΕΠΑΛ που δήλωσε απροκάλυπτα σε όλην την τάξη ότι σκέφτεται να σοβαρά να ψηφίζει Χρυσή Αυγή, ενώ στην αρχή του σχολικού έτους αποκαλούσε τους Χρυσαυγίτες μαθητές της, τρελούς. Είναι αυτός που τον έχουν πλήξει οι 7 πληγές του Φαραώ και παραιτείται από τη ζωή , μισεί τον ίδιο του τον εαυτό και όλον τον κόσμο, επειδή είναι τόσο αποτυχημένος. Είναι αυτός που δεν θέτει σε λειτουργία το μυαλό, αλλά τη μυική δύναμή του. Είναι αυτός που δεν έχει μάθει να σκέφτεται, αλλά να καταπίνει ότι του λένε, ενώ τον έχουν αφήσει ατάιστο για χρόνια. Είναι αυτός που ενώ έχει δύο-τρία πτυχία, είναι εντελώς αμόρφωτος. Είναι ο εργολάβος που αρνείται να κάνει τη δουλειά του ανειδίκευτου μετανάστη εργάτη. Είναι ο μη άρτια εκπαιδευμένος αστυνομικός , του οποίου η Χρυσή Αυγή, λύνει τα χέρια.Είναι αυτός που ψηφίζει τον «κουμπάρο». Είναι αυτός που κάνει χαβαλέ. Είναι ο εργοστασιάρχης που θα πρέπει να ευχαριστήσει το άτυπο στρατό του. Eίναι όλες αυτές που βρίσκουν το βίαιο Χρυσαυγίτη γοητευτικό. Είναι αυτός που «πιάστηκε μαλάκας» να στηρίζει για χρόνια το δικομματισμό και τώρα έγινε ο τιμωρός του πολιτικού κατεστημένου. Είναι αυτός που δε σέβεται τον εαυτό του, και συνεπώς ούτε τους άλλους. Είσαι εσύ, είμαι εγώ, είναι αυτός, είναι ο κακός μας εαυτός. Αν ανήκεις σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες, άλλαξε τον εαυτό σου, άλλαξε τη ψήφο σου.
Αντιγόνη Σωκράτους
Ο εθνικισμός και ο φασισμός , πέρα από μια αντιεπιστομονική ιδεολογία , στην πραγματικότητα παραπατάει στην αληθοφάνεια και στον παράλογο συλλογισμό και κερδίζει έδαφος σε κοινωνικές ομάδες, οι οποίες αποτελούνται άμορφωτα άτομα χωρίς κριτική σκέψη και με σύμπλεγμα κατωτερότητας, γι’αυτό παρατηρούνται άνανδρες επιθέσεις σε άμαχο πληθυσμό, όπως δέκα-δέκα να επιτίθενται σε ένα ή δύο άτομα, τα οποία είναι άοπλα και είναι ανθρωπίνως αδύνατο να αμυνθούν. Η αδικοπραγία και η βία σε βάρος συνανθρώπων τους «δικαιολογούνται» στους ίδιους τους εαυτούς με εθνικο-φασιστικές φανφάρες που ούτε οι ίδιοι πιστεύουν , όταν έχουν «έναν υπέρβαρο Ινδό», για αρχηγό της συμμορίας τους και λαθρομετανάστες στη δούλεψή τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όσοι συμμετέχουν στη Χρυσή Αυγή δεν ασκούν μόνο βία, αλλά τους έχει ασκηθεί σωματική και συμβολική βία επίσης. Δεν εξηγείται διαφορετικά η τόσο μεγάλη εξοικείωσή τους με τους νόμους της ζούγκλας.
Η σχέση που συνδέει τους Χρυσαυγίτες, δε μοιάζει να είναι πολιτική, αλλά φαίνεται να είναι τόσο δυνατή, σαν αυτή του μύστη και του μυόμενου, σαν ένας αδελφικός δεσμός. Παρ’ όλα αυτά, είναι μια σχέση εξυπηρέτησης συμφερόντων συγκεκριμένων προσώπων και συγκεκριμένων πολιτικών πρακτικών. Η Χρυσή Αυγή είναι ο άτυπος στρατός της αστικής τάξης με άμεσες διασυνδέσεις με τα Γραφεία της Αστυνομίας και τα πολιτικά κόμματα εξουσίας. Και ποιοι είναι, λοιπόν, αυτοί που ψήφισαν Χρυσή Αυγή; Ποιο είναι το αληθινό τους πρόσωπο; Ποιοι μπορούν να πειστούν από έωλα επιχειρήματα που βασίζονται στον παράλογο συλλογισμό; Ποιοι είναι αυτοί που θεωρούν τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, εχθρούς; Ποιοι είναι αυτοί που δεν κατανοούν ότι για την οικονομική κρίση δεν ευθύνεται ο μετανάστης ή ο σκληρά εργαζόμενος, αλλά το ίδιο το οικονομικό σύστημα που καταρρέει και η Χρυσή Αυγή το υπηρετεί με ακραιφνή ζήλο;
Αυτοί που ψήφισαν Χρυσή Αυγή , είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Είναι ο γείτονας που δέρνει το παιδί του , επειδή δεν τον αφήνει να κοιμηθεί το μεσημέρι. Είναι ο συνάφελφος που βρίζει τη γυναίκα του, αν δεν του αρέσει το φαγητό και την υποβιβάζει με κάθε τρόπο μπροστά στα παιδιά τους. Είναι ο πτυχιούχος Α.Ε.Ι. και καθηγητής Πανεπιστήμίου που καταναγκάζει το παιδί του να κάνει αυτό που απαιτεί. Όμως, και το παιδί του θα είναι αυριανός ψηφοφόρος της Χρυσής Αυγής , καθώς αλαλάζει «Δε μου επιτρέπεται να κλαίω, δε μου επιτρέπεται να αντιδρώ. Μου αξίζει κάθε τιμωρία.Αξίζει στον καθένα κάθε τιμωρία.». Είναι ο μικροεπιχειρηματίας που θα του κατασχέσουν την νεοαποκτηθείσα τηλεόραση, τον δερμάτινο καναπέ και θα κόψει τις μπαρότσαρκες για να βρει καμία καλλίγραμη γυναίκα από την Πρώην Σοβιετική Ένωση, γιατί η δικιά του μετά από τρεις γέννες δεν του κάνει πια. Είναι ο μικροεπιχειρηματίας που δεν κολλάει όλα τα ένσημα στον εργαζόμενό του και τον απειλεί ότι θα τον πετάξει έξω από την επιχείρησή και θα προσλάβει μετανάστη χωρίς Ι.Κ.Α. Είναι ο αμόρφωτος που δεν μπορεί να χειριστεί σωστά την ελληνική γλώσσα και προτιμάει να λύσει τις διαφορές του με τη βία και την αυτοδικία. Είναι αυτός που πια δεν μπορεί να δώσει ένα χιλιάρικο στα μπουζούκια για να δει «κορμιά» να λικνίζονται πάνω στο τραπέζι και κακόφωνα μοντέλα πάνω στο πάλκο. Είναι ο μεταλλάς που πιστεύει ότι είναι ένας από τους Ολύμπιους Θεούς και θα ήθελε να ζήσει κατιτίς από τη ρομαντική εποχή μοναρχίας. Είναι η καθηγήτρια Ιστορίας σε ΕΠΑΛ που δήλωσε απροκάλυπτα σε όλην την τάξη ότι σκέφτεται να σοβαρά να ψηφίζει Χρυσή Αυγή, ενώ στην αρχή του σχολικού έτους αποκαλούσε τους Χρυσαυγίτες μαθητές της, τρελούς. Είναι αυτός που τον έχουν πλήξει οι 7 πληγές του Φαραώ και παραιτείται από τη ζωή , μισεί τον ίδιο του τον εαυτό και όλον τον κόσμο, επειδή είναι τόσο αποτυχημένος. Είναι αυτός που δεν θέτει σε λειτουργία το μυαλό, αλλά τη μυική δύναμή του. Είναι αυτός που δεν έχει μάθει να σκέφτεται, αλλά να καταπίνει ότι του λένε, ενώ τον έχουν αφήσει ατάιστο για χρόνια. Είναι αυτός που ενώ έχει δύο-τρία πτυχία, είναι εντελώς αμόρφωτος. Είναι ο εργολάβος που αρνείται να κάνει τη δουλειά του ανειδίκευτου μετανάστη εργάτη. Είναι ο μη άρτια εκπαιδευμένος αστυνομικός , του οποίου η Χρυσή Αυγή, λύνει τα χέρια.Είναι αυτός που ψηφίζει τον «κουμπάρο». Είναι αυτός που κάνει χαβαλέ. Είναι ο εργοστασιάρχης που θα πρέπει να ευχαριστήσει το άτυπο στρατό του. Eίναι όλες αυτές που βρίσκουν το βίαιο Χρυσαυγίτη γοητευτικό. Είναι αυτός που «πιάστηκε μαλάκας» να στηρίζει για χρόνια το δικομματισμό και τώρα έγινε ο τιμωρός του πολιτικού κατεστημένου. Είναι αυτός που δε σέβεται τον εαυτό του, και συνεπώς ούτε τους άλλους. Είσαι εσύ, είμαι εγώ, είναι αυτός, είναι ο κακός μας εαυτός. Αν ανήκεις σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες, άλλαξε τον εαυτό σου, άλλαξε τη ψήφο σου.
Αντιγόνη Σωκράτους
ΠΗΓΗ: το κουτί της πανδώρας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου