Το 2015 θα ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του Μετρό της Θεσσαλονίκης και
μέχρι το τέλος του ίδιου χρόνου και η επέκταση της Καλαμαριάς, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππας, απαντώντας σε σχετική επερώτηση βουλευτών της ΝΔ κ.κ. Θ. Καράογλου, Κ. Γκιουλέκα, Στ. Καλαφάτη, Γ. Ιωαννίδη, Σ. Αναστασιάδη.
Κύριο επιχείρημα των επερωτώντων βουλευτών ήταν ότι το Μετρό, το οποίο ξεκίνησε επί διακυβέρνησης της ΝΔ το 2006, παρά τον επί 20 χρόνια εμπαιγμό από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ όπως ανέφεραν, δεν προχωρεί και φαίνεται ότι τοποθετείται στο τέλος των προτεραιοτήτων της σημερινής κυβέρνησης, αφού η καταληκτική ημερομηνία παράδοσης της πρώτης γραμμής μεταφέρεται συνεχώς.
«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά. Λύθηκαν σύνθετα τεχνικά θέματα κάθε μορφής» τόνισε κ. Ρέππας.
Σύμφωνα με τον υπουργό, σε πέντε νέα εργοτάξια, στα οποία θα απασχοληθούν 600 άτομα, σε μελλοντικούς σταθμούς ξεκινά δράση και συγκεκριμένα: άμεσα η Ανάληψη, τον Ιούνιο Σιδηροδρομικός Σταθμός, τον Ιούλιο Παπάφειο, το Φθινόπωρο Πατρίκιος και Συντριβάνι.
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μην έχει την τύχη της υποθαλάσσιας ζεύξης, που ναυάγησε στα ρηχά του Θερμαϊκού. Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα αφήσουμε να εκτροχιαστεί. Αυτό είναι το βασικότερο έργο της Θεσσαλονίκης» διαβεβαίωσε ο κ. Ρέππας.
http://www.blog.gr
μέχρι το τέλος του ίδιου χρόνου και η επέκταση της Καλαμαριάς, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππας, απαντώντας σε σχετική επερώτηση βουλευτών της ΝΔ κ.κ. Θ. Καράογλου, Κ. Γκιουλέκα, Στ. Καλαφάτη, Γ. Ιωαννίδη, Σ. Αναστασιάδη.
Κύριο επιχείρημα των επερωτώντων βουλευτών ήταν ότι το Μετρό, το οποίο ξεκίνησε επί διακυβέρνησης της ΝΔ το 2006, παρά τον επί 20 χρόνια εμπαιγμό από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ όπως ανέφεραν, δεν προχωρεί και φαίνεται ότι τοποθετείται στο τέλος των προτεραιοτήτων της σημερινής κυβέρνησης, αφού η καταληκτική ημερομηνία παράδοσης της πρώτης γραμμής μεταφέρεται συνεχώς.
«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά. Λύθηκαν σύνθετα τεχνικά θέματα κάθε μορφής» τόνισε κ. Ρέππας.
Σύμφωνα με τον υπουργό, σε πέντε νέα εργοτάξια, στα οποία θα απασχοληθούν 600 άτομα, σε μελλοντικούς σταθμούς ξεκινά δράση και συγκεκριμένα: άμεσα η Ανάληψη, τον Ιούνιο Σιδηροδρομικός Σταθμός, τον Ιούλιο Παπάφειο, το Φθινόπωρο Πατρίκιος και Συντριβάνι.
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μην έχει την τύχη της υποθαλάσσιας ζεύξης, που ναυάγησε στα ρηχά του Θερμαϊκού. Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα αφήσουμε να εκτροχιαστεί. Αυτό είναι το βασικότερο έργο της Θεσσαλονίκης» διαβεβαίωσε ο κ. Ρέππας.
http://www.blog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου