Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

"ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ" ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ALTER...

Είμαι και εγώ τεχνικός που εργάζομαι στο ALTER. Έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου και θα ήθελα να τα μοιραστώ με εσας.
Η πρώτη μου απορία είναι γιατί οι εργοδότες μας δεν βάζουν αυτά τα λεφτά που έχουν στους λογαριασμούς μας και θέλουν πρώτα να γυρίσουμε . Γιατί πετάνε το μπαλάκι σε εμάς για το μοίρασμα? Τόσους μήνες μας ρωτάγανε πως να τα καταθέσουν?
Ας βάλουνε ότι θέλουνε όπου θέλουνε και ο καθένας απο εμάς θα κρίνει αν του φτάνουν για να γυρίσει στην εργασία του ή οχι. Μην ξεχνάμε ότι η επίσχεση είναι κάτι προσωπικό.
Τόσο καιρό ψηφίζαμε και δεν έτρεχε μία προφανός γιατί τους εξυπηρετούσε όλους το αποτελέσμα τώρα τι έγινε και ζητάνε κάλπη? Εγώ ψηφίζω ότι γουστάρω και δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν ούτε ότι "θα μου κόψουν το χέρι" όυτε "ότι θα στραβώσουν απο το σωματίο",δηλαδή τι έχει
αλλάξει απο εχθές μέχρι σήμερα?
Όποιος θέλει να πάρει τα λεφτά ας το πει δεν είναι κακό...δημοκρατία έχουμε......και εγώ σέβομαι τις ανάγκες όλων και εγώ έχω ανάγκες και εγώ έχω παιδιά, δάνεια, αλλά τι να κάνω ρε παιδιά δεν τους πιστεύω πια, ούτε στην δήθεν καλή τους θέληση να μας πληρώσουν με αυτό τον τρόπο πιστεύω..........βάλτε τα λεφτά και όποιος θέλει θα έρθει.
Το ζήσαμε το έργο τον Απρίλιο που γυρίσαμε απο την επίσχεση δήθεν για να πληρωθούμε,έγω δεν ήθελα (και το ψήφισα)αλλά πήγα με την πλειοψηφία....τώρα δηλαδή που η πλειοψηφία δεν θέλει να πάρει αυτά τα λίγα αλλά αναγκαία σε όλους τι έγινε? Τι ζητάνε κάλπες και κατηγορούν το σωματείο?
Ούτε του σωματείου είμαι ούτε συμφωνώ με όλα, όπως το Σάββατο που έβαλαν θέμα μοιράσματος των λεφτών ενώ είχε προηγηθεί ψηφοφορία ότι δεν δεχόμαστε "όλα ή τίποτα" είχαμε πει. Επίσης δεν συμφωνώ απο τα 250 άτομα να είναι κάθε φορά στην συνέλευση 100-150 άτομα , έαν θέλουν ας έρθουν να ψηφίσουν τι ζητάνε το λόγω μετά ? Τι λένε σε συνελεύσεις δημοσιογράφων ότι μας παρασύρουν και ότι αλλιώς θα γυρνάγαμε και τέτοιες μπαρούφες ? Μεγάλα παιδιά είμαστε δεν μας παρασύρει κανείς, δεν μας τρομοκρατεί κανείς και δεν παίζει κανείς με τα λεφτά μας.
Μην ξεχνάτε ότι σήμερα είμαστε και αυριο δεν είμαστε............και το αύριο είναι κοντά.
750 άτομα είμαστε πλέον στον "αέρα", δεν μετράει ούτε εμπειρία, ούτε γνωριμίες, ούτε καλοσύνες, ούτε θυσίες, ένας αριθμός είμαστε για αυτούς ένας αριθμός απο το 1 έως το 400, ας το σκεφτούμε συνάδελφοι γιατί............ είμαστε ολοι συνάδελφοι

Εργαζόμενος στο ALTER

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου