Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!

Σάββατο 15 Οκτωβρίου
Κατεβαίνω στην πλατεία Συντάγματος για να φωνάξω για την αδικία που γίνεται σε βάρος μας! Για την πλουτοκρατία που προσπαθεί να μας ρουφήξει για άλλη μια φορά το αίμα με την βοήθεια της Κυβέρνησης! Για την τρομοκρατία με την οποία προσπαθούν να μας περικυκλώσουν για να μην σηκώσει κανένας το κεφάλι του! Για όλα αυτά που έχουν κουκουλώσει και δεν έχει καταδικαστεί κανείς! Για την χούντα που έχουν βαφτίσει δημοκρατία και για την κατοχή που έχει κάνει ήδη την εμφάνισή της!
Δεν μένω για άλλη μια φορά στον καναπέ μου, πιστεύοντας ότι τη δική μου πόρτα δεν θα την χτυπήσει η αδικία και η φτώχεια. Πιστεύοντας ότι η χούντα δεν είναι κάτω από το δικό μου μπαλκόνι.
Όπως είπα και στην αρχή ΕΓΩ κατεβαίνω για την αδικία που γίνεται σε ΟΛΟΥΣ μας! ΕΓΩ
παλεύω για τον ΓΕΙΤΟΝΑ μου! ΕΓΩ παλεύω ακόμα και για αυτόν που είναι ακόμα πρόβατο! Γιατί σε αυτόν τον αγώνα οι ΕΧΘΡΟΙ είναι κοινοί για όλους μας και πρέπει να είμαστε ΟΛΟΙ ενωμένοι!
ΕΝΑΝΤΙΟΝ στην διαφθορά των πολιτικών. ΕΝΑΝΤΙΟΝ στην πλουτοκρατία. ΕΝΑΝΤΙΟΝ στις Τράπεζες. ΕΝΑΝΤΙΟΝ στα κατευθυνόμενα ΜΜΕ. ΕΝΑΝΤΙΟΝ στην τρομοκρατία της αστυνομίας.
Ενωμένοι με μία μόνο φωνή, θα δώσουμε στους πολιτικούς και τις οικονομικές ελίτ που υπηρετούν να καταλάβουν ότι πλέον είμαστε εμείς, ο λαός που θα αποφασίσουμε το μέλλον μας
Εννοείται ότι περιμένουμε τα χειρότερα από τον υπουργό του πολίτη, κύριο αΧΡΗΣΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΗ. Αλλά αντί αυτό να μας φοβίζει θα έπρεπε να μας εξοργίζει. Γι αυτό το Σάββατο, ότι και να γίνει, ας προσπαθήσουμε να μείνουμε ενωμένοι. Ας έχουμε το νου μας και ας απομακρύνουμε με κάθε τρόπο τους προβοκάτορες από την συγκέντρωσή μας πριν προλάβουν για άλλη μια φορά να την αμαυρώσουν.
Ελπίζω το Σάββατο όλη η Ελλάδα να βγει στις πλατείες και να φωνάξει:
"ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΜΕΙΣ" με όση οργή έχει μέσα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου