Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Θέλω να ψηφίσεις…ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ!

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ: ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ




Θέλω να ψηφίσεις ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ για να σε θυμάμαι

Θέλω να ψηφίσεις ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ για να σώσεις την Ελλάδα

Θέλω να ψηφίσεις ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ για να μη γυρίσουμε στη δραχμή

Θα πεινάσουμε και φοβάμαι την πείνα πολύ
και μαζί μ’ εμένα φοβούνται κι’ άλλοι

Όπως η Ρίτα που στέκεται στην ουρά
για το επίδομα ανεργίας

Όπως ο Χρήστος που έφυγε για Αυστραλία
το έκλεισε το μαγαζί

Όπως ο Τάσος που πήγε στο χωριό
του το πήρε το σπίτι η τράπεζα

Όπως η Χριστίνα που δουλεύει τριήμερο
με τη σύνταξη του πατέρα πληρώνει το ενοίκιο

Όπως η κυρα Ειρήνη που κλαίει στα γεράματα
δεν μπορεί ν’ αγοράσει τα φάρμακα της

Όπως ο γιος του Μάρκου που κρυώνει
δεν έχει πετρέλαιο στο σπίτι

Όπως ο Παύλος που κρεμάστηκε
τον έπνιξαν τα χρέη

Κάνε μου αυτή τη χάρη σε παρακαλώ
ψήφισε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ…

ΣΩΣΕ ΜΑΣ!


Θέλω να ψηφίσεις ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ
για να μην έχω αναστολές

Μην κάνεις πίσω τώρα
άλλωστε αυτά θα είναι τα τελευταία μέτρα

ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;

Μετά είναι σειρά μου να σου πάρω τα μέτρα
θα σου ράψω ένα κουστουμάκι μούρλια!

Έχω τόσο θυμό μέσα μου, ξεχειλίζει η οργή μου
το ξέρεις, το αισθάνεσαι

Βλέπεις δεν με λύγισες κι’ ούτε πρόκειται
άντεξα μέχρι εδώ θ’ αντέξω όσο χρειαστεί

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΧΑΣΩ

Μ’ έκανες πιο δυνατό έφερες χιλιάδες άλλους κοντά μου
είμαστε πολλοί τώρα κόπανε

Μην κάνεις πίσω τώρα σε παρακαλώ
θέλω να ψηφίσεις ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ*


Στέφανος Παπαδάκης

* όλα τα παραπάνω ισχύουν και για το ΠΑΡΩΝ

ΠΗΓΗ: Αποφασισμένοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου