Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011

Συνεργασία διαφημιστών για τα προβλήματα στο Alter

Οι διαφημιστικές εταιρείες σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα αποφάσισαν να συσπειρωθούν προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στη διαφημιστική αγορά από την υπόθεση Alter.
 Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας (ΕΔΕΕ) σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με θέμα τις απαιτήσεις διαφημιστικών εταιρειών από τον τηλεοπτικό σταθμό και την εξέταση του ενδεχομένου περαιτέρω ενεργειών. Στη συζήτηση συμμετείχε το σύνολο σχεδόν της αγοράς διαφήμισης και φυσικά όλες οι εταιρείες που εμπλέκονται στο θέμα του Alter.


Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση αποφασίστηκε να σχηματιστεί μια πενταμελής επιτροπή, αποτελούμενη από τους κκ Δημήτρη Μαύρο (διευθύνων σύμβουλος της Spot Thompson και πρόεδρος της ΕΔΕΕ), Πέτρο Βενέτη (πρόεδρος της Leo Burnett), Κώστα Μπάκουλα (οικονομικός διευθυντής της UpSet!), Κωνσταντίνο Ρόκο (οικονομικός διευθυντής της Initiative) και Ιωάννη Μούργελα (νομικός σύμβουλος), η οποία θα αναλάβει το καθήκον της διαπραγμάτευσης με τις τράπεζες.

Στόχος της επιτροπής είναι να μετατεθούν όλες οι σχετικές επιταγές για την 31η Ιουλίου, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οι εξελίξεις στο θέμα του Alter, καθώς, ως γνωστόν, στις 15 Ιουνίου εκδικάζεται η αίτηση υπαγωγής του σταθμού στο άρθρο 99.

Καταγγελίες για ύποπτες συμφωνίες 
Εν των μεταξύ εισαγγελική παρέμβαση προκάλεσαν οι καταγγελίες για ύποπτες συμφωνίες διαφημιστικών εταιρειών με ΜΜΕ, σχετικά με τα ποσοστά επιστροφών για πακέτα διαφημίσεων.
Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, κ. Γιάννης Σακελάκος, διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, η οποία θα ανατεθεί σε εισαγγελέα Πρωτοδικών, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχουν διαπραχθεί και από ποιούς αυτεπαγγέλτως διωκόμενα αδικήματα.
Τι απαντούν οι διαφημιστές

 Για το ζήτημα αυτό η ΕΔΕΕ εξέδωσε σήμερα Τετάρτη 18 Μαΐου ανακοίνωση όπου τονίζεται ότι : «Η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος πληροφορήθηκε σχετικά με την απόφαση για την έρευνα της Εισαγγελίας Πρωτοδικών και θα συνδράμει σε αυτήν, εφόσον της ζητηθεί, ευελπιστώντας ότι έτσι θα σταματήσει οριστικά η εκστρατεία δυσφήμισης που έχουν εξαπολύσει συγκεκριμένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κατά του διαφημιστικού κλάδου, συλλήβδην. Υπό το κράτος της βαθύτατης κρίσης στην αγορά της διαφήμισης και της προσπάθειας να επιβιώσουν με κάθε τρόπο, ορισμένα ΜΜΕ έχουν εκουσίως ή ακουσίως επιδοθεί σε εκτόξευση κατηγοριών κατά της διαφημιστικής αγοράς. Όμως, φαίνεται να συγχέουν ότι το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο διακρίνει σαφώς την επιβράβευση μέχρι 9,9%, η οποία αφορά στις διαφημιστικές εταιρίες, από τις εκπτώσεις τζίρου (κακώς αναφερόμενες ως «επιστροφές»), οι οποίες αφορούν στους διαφημιζόμενους και καταλήγουν υποχρεωτικά και με διαφάνεια σε αυτούς».
http://www.tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου